Dag 24 - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Henk

06 September 2017 | Italië, Ravenna

Pelgrim wie roept je ?
Welke geheime kracht trekt je ?

Beste Volgers,

Helaas geen foto's bij gebrek aan Wi-Fi op de tablet wordt het verslag verstuurd per telefoon. Vandaag was het landschap niet boeiend, beter gezegd heel saai. Het meeste is al geoogst en verder veel verdord door de droogte. Kale vergezichten. Echter elk nadeel heeft zijn voordeel. Vlak betekent makkelijk fietsen. En elke dag is er wel iets bijzonders te zien. Drukte omdat de laatste appels, peren en druiven geplukt worden. Een riddertoernooi tussen diverse dorpen, overal banieren en wapenschilden. Een wedstrijd? welk dorp het mooist versierd was, blauw, oranje, geel? Wij gingen voor de roze piggy variant. Foto volgt misschien morgen. Ook komen we door leuke dorpjes met kleine restaurantjes. Eten met de dorpsbewoners, wat de pot schaft en dat is altijd lekker en heel betaalbaar. Morgen komen we langs de Adriatische Zee maar ik denk dat we daar niet veel van zien door de strandpaviljoens die dat afschermen. Daarna komen de mooie maar vermoeiende heuvels al gauw weer in zicht.
Ciao tutti

• 06 September 2017 - 18:40

Marguerite:

Hallo Jike en Henk.
    Ik heb bewondering voor jullie, wat een prestatie en al lekker opgeschoten!
    En zo leuk, jullie reiservaringen elke dag te lezen.
    Groeten,
    Marguerite.

• 06 September 2017 - 19:08

Peter En Tineke:

Hoeveel kilometers hebben jullie al in de benen? voor ons gevoel vliegen jullie door het land!!
    Zou misschien wel fijn zijn om even wat anders te doen dan fietsen en fietsen.
    wij genieten volop van jullie verslagen over jullie pelgrimage en de foto's. Wat zullen jullie blij zijn als het einddoel behaalt is!! Tot Rome nog 10dagen?? Houd de moed erin en geniet er nog van
    Groetjes van Peter en Tineke.

• 06 September 2017 - 19:28

Gerda Ferrero:

Ongelooflijk hoe jullie er zich doorheen slaan oftewel fietsen,,veel ervaringen opgedaan en prachtige natuur....veel bezienswaardigheden'' heel leuk om iedere keer jullie verslag te lezen....heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen...de moed erin houden maar jullie halen je einddoel wel!! daar twijfel ik niet aan.

Groet: Gerda

• 06 September 2017 - 19:35

Ada En Gerard:

Genieten elke dag van jullie verslag. Fijn dat het even vlak is. Houd vol en geniet zoveel mogelijk. Hartelijke groet van ons

• 07 September 2017 - 12:25

Ted & Henk:

Weer zo'n leuke en gezellige beschrijving...! "eten met de dorpsbewoners, wat de pot schaft".... ik zie het al helemaal voor me! Gelukkig hadden jullie nu eens een tamelijk vlak parcours en we zijn benieuwd naar de foto's van die leuke versierde dorpjes, maar vooral 'straks' naar al jullie verhalen. En dan... tijdens de etappe op 7 september eindelijk weer "ZEE zien".... (en nu eens niet de Noordzee..).
    Veel sterkte en succes met die en volgende etappes... Het gaat voor jullie 'bikkels' al aardig opschieten! Groetjes, Ted & Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Ravenna

Onze fietsreis naar Rome

Pelgrimage vanuit Gouda per fiets naar de Eeuwige Stad Rome.

Recente Reisverslagen:

19 September 2017

foto

17 September 2017

Dag 33

14 September 2017

Dag 32

13 September 2017

Dag 31

12 September 2017

Dag 30
Joke en Henk