Dag 5 - Reisverslag uit Bingen am Rhein, Duitsland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Bingen am Rhein, Duitsland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

18 Augustus 2017 | Duitsland, Bingen am Rhein

Va piano, va sano, chi va sano va lontano.
Wie rustig gaat blijft gezond en komt ver, R.Cartou.

Vandaag een rustdag en toch een etappe van Koblenz naar Bingen per boot als het lukt stuur ik een foto mee van de boot.
De etappe gaat geheel langs de snelweg en daarom deze keuze en we hadden een rustdag gepland dus zodoende.
Morgen gaan we er weer fietsend tegenaan van Bingen naar Leeheim
ongeveer 60 kilometer.
Nu regen in Bingen maar morgen lijkt het beter weer te zijn.
Gisteren een hele slechte wifi verbinding daarom probeer ik vandaag wat meer foto's mee te sturen.
Onze conditie gaat goed vooruit en is nodig voor de komende heuveltjes c.q.bergen. Het nieuwe dagelijkse ritme gaat goed en geeft wat rust nu we er aan gewend zijn.
Vroeg op, ontbijten, tassen vullen en opladen op de fiets en fietsen maar dit in het kort. O.ja wij kunnen via de blog niet reageren op jullie ondersteunende reacties maar ze helpen ons enorm.

Hartelijke groet,

• 18 Augustus 2017 - 19:41

Wat leuk dat er deze keer foto´s bij waren.
    Zo kunnen we toch een beetje meekijken in jullie reisverslag.

Morgen er weer tegenaan na een rustdag.

Hartelijke groet: Gerda

• 18 Augustus 2017 - 19:58

Carla Hexspoor:

Heerlijk toch al varend heerlijk genieten van jullie rustdag en toch een afstand afleggen, groetjes vanuit een regenachtig Gouda!

• 18 Augustus 2017 - 21:08

Lia Lourenco:

leuke fotos en lekker regen zouden wij ook willen, groetjes uit een bloedheet en rokerig Portugal xxx lia

• 19 Augustus 2017 - 13:55

Henk Gerlofsma:

Als ik dit schrijf zijn jullie al weer enige uren aan het fietsen op dag 6 ! Heerlijk zo'n rustdag op het water....en toch vooruit komen

• 19 Augustus 2017 - 13:57

Henk Gerlofsma:

Veel gezelligheid en sterkte ! Vergeet niet af en toe onderweg zo'n heerlijk Duits wijntje te drinken !!! Groetjes Ted&Henk

Verslag uit: Duitsland, Bingen am Rhein