Test - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

Door: Joke en Henk

29 Juli 2017 | Nederland, Gouda

Beste Volgers en Sponsoren,

Het is bijna zover nog even en we gaan vertrekken op weg naar Rome.
Geoefend, materiaal gecontroleerd, kaarten bestudeerd, we zijn er klaar voor.
Maar nu moet ook ons "blog" nog getest worden, vandaar dit eerste reisverslag om e.e.a. uit te proberen.

Allereerst hartelijk welkom als volgers van onze fietspelgrimage naar Rome.
Wij, Joke en Henk, vinden het geweldig dat we volgers hebben tijdens onze reis. Een reis bedoeld als overgang van ons betaalde werkzame leven naar de gepensioneerde fase, waarmee we onze dankbaarheid voor de mooie werkzame jaren willen onderstrepen.

We willen proberen dagelijks een bericht(je) te versturen met een paar foto's.

Mocht e.e.a niet goed overkomen laat het ons dan even weten.

Tot zover, Hartelijke groet Joke en Henk.

• 29 Juli 2017 - 14:42

Henk Gerlofsma:

Jullie (eerste) testbericht prima en duidelijk ontvangen.
    Wensen jullie 'n veilige en voorspoedige reis toe!!!
    "Hals und beinbruch"

• 29 Juli 2017 - 15:04

Peter En Tineke :

Joke en Henk, testbericht is goed overgekomen, zelfs 2 x.

Goede voorbereiding en we zijn benieuwd naar jullie belevenissen onderweg!!

Trap ze bergje op en af tot in Rome!!!

• 29 Juli 2017 - 15:20

Sociëteit Concordia:

Heerlijk om dit te kunnen volgen. Vergeet niet om veel pasta's te eten. Dit zeggen de wielrenners tenminste. Succes

• 29 Juli 2017 - 16:31

Marguerite Roos:

De vlog is goed ontvangen.
    Ik verheug mij op jullie reisvlog.
    Alvast goede reis en behouden in Rome aankomen.

• 29 Juli 2017 - 17:58

Henk en Joke, succes en vooral veel fiets plezier.

• 29 Juli 2017 - 18:28

Lia:

sat vind ik heel leuk om jullie te volgen de test is goed overgekomen, hou ons op de hoogte
    goede reis gewenst lia

• 29 Juli 2017 - 23:37

Ans En Lauwrens:

Mooie blog. Aan de voorbereiding zal het niet liggen en jullie kennende ook de inzet zal groot zijn. Wensen jullie een belevenisvolle en waardevolle reis!

• 31 Juli 2017 - 07:44

Goudse Post:

Beste Joke en Henk, een hele goeie reis en ik blijf jullie volgen tot jullie je doel hebben bereikt. Natuurlijk zal ik de Goudse lezers ook op de hoogte houden van jullie avontuur. Heel veel succes!

• 31 Juli 2017 - 17:17

Cees:

We gaan jullie volgen :-))
    Ik wens jullie geen lekke banden, succes, veel plezier en vooral samen lekker genieten !!
    "Carpe Diem"

Verslag uit: Nederland, Gouda