Dag 32 - Reisverslag uit Rome, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 32 - Reisverslag uit Rome, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

14 September 2017 | Italië, Rome

Er is slechts één weg naar geluk en dat is ophouden met je zorgen maken over dingen waar je geen invloed op hebt. Epictetus.

Vanmorgen op vleugeltjes het laatste stukje gefietst en om ongeveer 09.30 uur op het Sint Pietersplein. Toch wel een emotioneel moment voor ons.
Aardige mensen die ons op de foto wilde zetten om op facebook ons arriveren te kunnen melden. Ja en dan ineens is het klaar een stil momentje.
Maar de realiteit van de mensenmassa om je heen brengt je snel terug naar de realiteit.
Naar een rustig plekje gezocht om maar even naar Hollands gebruik een kop koffie te drinken en alles een beetje laten bezinken en alle hele lieve reacties te lezen en met elkaar te delen.

We gaan nu nog een paar dagen in Rome uitrusten en zondag naar de eucharistie in de Friezenkerk waar we ook ons sponsorgeld zullen aanbieden.
Dus even geen reisverslag maar zondagavond ons laatste verslag, tot dan.

Met hartelijke groet,

• 14 September 2017 - 19:08

Van harte gefeliciteerd met jullie prestatie. Petje af. En nog veel plezier in Rome en een goede terugreis

• 14 September 2017 - 22:55

Rico:

Wat een geweldige prestatie, gefeliciteerd met de aankomst en veel zegen gewenst voor zondag. Wat een mooi moment zal dat zijn!

• 14 September 2017 - 22:57

Bert En Nico:

Alles van dag tot dag gevolgd. Geweldige prestatie! Tot gauw.

• 15 September 2017 - 00:10

Ted & Henk:

Woorden schieten bijna tekort om jullie prestatie recht te doen! Wat 'n prachtig moment moet dat geweest zijn, om op 'n mooie donderdagochtend het St.Pietersplein in Rome op te fietsen.... na 2200 km zon, wind en regen.... en niet te vergeten de klim- en klauteruren die soms zelfs zo'n 'aanslag' op de knieën veroorzaakten, dat de enige remedie die overbleef was: 'naast-de-fiets-lopen'....., want dóórgaan was jullie devies! Héél veel respect en 'n diepe buiging voor jullie prestatie ..GEFELICITEERD!! Groetjes, Thea en Henk

• 15 September 2017 - 09:03

Pieter En Astrid:

Gefeliciteerd met het bereiken van jullie einddoel! Geniet heerlijk na van alle ervaringen onderweg en het mooie Rome. Pieter en Astrid Huiskamer Gouda

• 15 September 2017 - 10:55

Emo:

Gefeliciteerd met het bereiken vanRomel! Geniet heerlijk na van alle ervaringen onderweg, Rome en van elkaar. Enne henk, zie ik nog steeds een bierbuikje daar ? Je zou toch verwachten dat die na 2200 km wel weg is :-)

• 15 September 2017 - 11:19

Trudi:

Jullie hebben het gedaan!
    Geen woorden maar daden.
    En...nu even niet fietsen maar beseffen?
    Jullie bagage straks op de trein en deze levenservaring in je hart en soul.

Goeie reis terug en stevige omhelzing

Trudi

• 15 September 2017 - 12:31

Hans En Joke:

Geweldige prestatie. Van harte gefeliciteerd. Geniet nog maar even na. Het zal wel afkicken worden.
    Wij zullen de verslagen gaan missen Want het was ontzettend leuk om jullie te volgen
    Bedankt en tot ziens

• 15 September 2017 - 14:54

Lia Lourenco:

geweldig wat goed van jullie, gefeliciteerd en wat een leuke foto groetjes lia

• 15 September 2017 - 16:29

Hier wordt je stil stil van wat een prestatie. Dank voor alle verslagen.

"VAN HARTE GEFELICITEERD"

Lieve groet: Gerda

• 16 September 2017 - 11:57

Joke Steenbergen:

Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Bedankt voor alle mooie foto's en
    geniet van jullie rustdagen en de eucharistieviering in de Friezenkerk.

Bedankt en we zien je weer bij de kookclub op 5 oktober waar wij nog vele verhalen en
    anekdotes zullen horen.
    Nu nog even genieten van Rome.

• 16 September 2017 - 17:49

Frans Kok:

Henk en Joke van harte gefeliciteerd met het bereiken van jullie eindbestemming van deze reis in Rome.
    Het was een grote uitdaging en jullie hebben het gewoon waargemaakt. We kunnen ons goed voorstellen dat dit een onvergetelijke ervaring voor jullie moet zijn.
    We hopen dat jullie de dagen die jullie nog in Rome zijn nog veel zullen genieten en voor later een goede terugreis gewenst!
    Hartelijke groeten, Adelheid en Frans.

Verslag uit: Italië, Rome