Dag 31 - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 31 - Reisverslag uit Prima Porta, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

Dag 31

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Joke en Henk

13 September 2017 | Italië, Prima Porta

Gedachten over de toekomst zijn veel vruchtbaarder dan de toekomst zelf.
Henri Bergson.

Beste Volgers,

Vanmorgen vertrokken voor de vierde en laatste etappe in de Apenijnen op weg naar een voorstadje van Rome, Prima Porta. Het was prachtig weer, ik denk tegen de 30 graden maar constant klimmen vandaag. Het was dan ook een prachtig moment toen we in de verte Rome konden zien.
Morgen het laatste stukje ongeveer 20 km naar het Sint Pietersplein waar we halverwege de ochtend hopen te arriveren. We zullen dat moment vastleggen en op facebook zetten en natuurlijk in het reisverslag van morgen over vertellen. Dan gaan we verder naar de camping waar we zullen overnachten en de fietsen en overtollige bagage inleveren voor transport naar Nederland.
Vrijdagmorgen vertrekken we dan naar Rome voor de laatste dagen.
Maandag vliegen we dan naar huis maar tussendoor houden we jullie op de hoogt van het één en ander.

Met hartelijke groet,

P.s. bijlage foto's fietspaden Italië

• 13 September 2017 - 17:34

Emo:

Hoi
    Nou heel veel succes morgen met de laatste loodjes
    Het is een zeer knappe prestatie petje af
    Succes en geniet van de laatste dagen Rome
    En tot volgende week zal wel nodig zijn

• 13 September 2017 - 18:55

Ada En Gerard:

Geweldig. Het zit er bijna op. Wat een prestatie.
    Succes met de laatste kilometers

hartelijke groet

• 13 September 2017 - 19:13

Gerda Ferrero:

Kijk de laatste dagen om je heen en je zult zien dat de mooiste dingen gratis zijn
    Geweldig jullie reis is bijna voltooid,, (il viaggio è quasi completo)

Groetjes: Gerda

• 13 September 2017 - 19:17

Martin Berrier:

Bewondering voor het getoonde doorzettingsvermogen en dan zien jullie vrijdag Rome aan jullie voeten liggen.
    Geniet er an

• 13 September 2017 - 20:24

Ted & Henk:

On-ge-loof-lijk!!!! Dat jullie deze "monstertocht" (in de goede zin van het woord) zo voortreffelijk hebben volbracht...èn zo snel..en zonder al te veel lichamelijke of technische problemen!!! GEWELDIG! Jullie zijn echte 'bikkels'. Wat moest dat 'n heerlijk gezicht zijn geweest toen jullie, aangekomen in (op?) Prima Porta, ROME in de verte zagen liggen. Fantastisch...nu nog 'n klein stukje peddelen....
    Kijk goed uit in het drukke stadsverkeer, ga desnoods stukjes naast de fiets lopen, Jullie zijn al eens aan 'n aanrijding ontsnapt....en..het blijven Italianen die van snelheid houden!
    VOORZICHTIGHEID, zo op het laatste traject, is geboden!! Succes en veel plezier bij het binnenrijden van ROME !! Groetjes, Ted & Henk

• 13 September 2017 - 20:35

Marguerite:

Hallo Joke en Henk.
    Wat zijn jullie toch al ver gekomen, al die klim-etappes gedaan en morgen......Rome .
    De kers op de taart.
    Het is enig om dagelijks jullie verslag te lezen,jullie doen dat toch maar, he.
    Groeten,
    Marguerite.

• 13 September 2017 - 22:01

Ans En Lauwrens:

In navolging van o.a. Bertus Aafjes hebben jullie deze bedevaartstocht maar dan per fiets naar Rome volbracht en we willen jullie dan ook van harte feliciteren. Zeker Joke heeft flink moeten doorbijten met een opspelende knie. Rome heeft vele gezichten en ook de geschiedenis is niet onomstreden. We hopen dat jullie de komende dagen mogen genieten van de beloning en verdere inspiratie op de ingeslagen weg. En geweldig dat met jullie actie onschuldige verliezers in deze samenleving mede ondersteund mogen worden tot meer kansrijke mensen. Hartelijke groeten Ans en Lauwrens