Dag 30 - Reisverslag uit Otricoli, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 30 - Reisverslag uit Otricoli, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

12 September 2017 | Italië, Otricoli

Ultreia et suseia ! Deus adiuva nos.
Voorwaarts en steeds maar verder ! Moge God ons helpen.

Na een hele zware dag, derde etappe Apenijnen, aangekomen in Otricoli.
Het was maar 54 kilometer maar wat een geklim.
Op een aantal momenten ben ik nood gedwongen gaan lopen moet ik eerlijk bekennen op zulke momenten wilden de benen niet meer. De fiets is zwaar beladen en dan schiet zelfs de laagste versnelling te kort. Maar morgen gaan we nu echt richting Rome. De etappe stopt ongeveer 20 km voor Rome zodat we donderdag fris en fruitig de stad met zijn drukke, chaotische en snelle verkeer veilig kunnen binnen fietsen naar het Sint Pietersplein.
Vandaar vertrekken we dan weer naar een dichtbij gelegen camping waar we de fietsen en overbodige bagage kunnen inleveren voor de terugreis naar Nederland. We blijven jullie allen natuurlijk op de hoogte houden tot en met zondag als we in de Friezenkerk ons sponser bedrag hebben overgedragen.
Voor de geïnteresseerden is er veel Romeinse geschiedenis in deze regio kijk op internet en/ of Google earth voor de hoogte van onze klim naar Narni.

Met hartelijke groet,

• 12 September 2017 - 19:31

Michael:

Eerlijk duurt het langst. En dat is maar goed ook. Anders is het voorbij eer je het beseft. Nog even en dan fris en fruitig de paus de hand schudden. Ik neem mijn zucchetto hier diep voor af.

• 12 September 2017 - 23:03

Joke Tanis:

Henk en Joke,
    Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie
    Zware Zwabberbenen hebben en dat elke
    trap op die pedalen steeds zwaarder
    wordt... houd vol; het eindpunt en doel
    is in zicht!
    En volgende week zal ik jullie voeten
    Extra masseren!

• 13 September 2017 - 15:13

Lia Lourenco: