Dag 29 - Reisverslag uit Massa Martana, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit Massa Martana, Italië van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

11 September 2017 | Italië, Massa Martana

Er ligt geen uitgestippelde weg voor ons, hoewel sommigen ons dat wel willen doen geloven. Die weg zullen wij in groot vertrouwen zelf moeten banen.

Vandaag aangekomen in Massa Martano na 52 kilometer pedalen.De eerste kilometers mooi fiets weer helaas de laatste zeven kilometer weer kletsnat geregend. Het was behoorlijk klimmen deze derde etappe van de Apenijnen maar nog twee dagen dan liggen de Apenijnen achter ons en Rome voor ons.
Morgen is qua moeilijkheid vergelijkbaar met vandaag en woensdag iets langer ( 60 km ) maar niet veel zwaarder. Het zijn echt de laatste loodjes die ons nu bezig houden een dubbel gevoel we willen het nu afmaken maar dat betekent ook dat deze intensieve en prachtige reis bijna voorbij is.
Nu slapen we in een oud klooster in een echte klooster cel waar voorheen de broeders hun verblijf hadden. Lange stille gangen met mooie fresco's je mag wel zeggen een serene sfeer. Morgen gaan we op pad naar Otricole.

Met hartelijke groet,

• 11 September 2017 - 18:02

Hans En Joke:

Als ik die verslagen lees heb ik zo verschrikkelijk veel zin om ook zo'n reis te maken. Maar ja ik lees toch ook, dat het niet altijd gemakkelijk is. Dat doe je niet zomaar Daarom diepe bewondering hoor. En jullie gaan het nu halen. Nog veel sterkte de komende dagen . Neem nog maar een apenijntje.

• 11 September 2017 - 18:42

Ada En Gerard:

Naar het verhaal te oordelen zijn het echt de laatste LOODJES. Veel sterkte en met respect voor jullie prestatie hartelijke groet

• 11 September 2017 - 19:05

Emo:

Hoi weer een stukje dichter bij goed hoor
    Veel succes met de laatste loodjes in de Apenijnen
    En op weg naar Rome
    Geniet vooral
    Groeten emo

• 12 September 2017 - 13:13

Ted & Henk: