Dag 9 - Reisverslag uit Cröffelbach, Duitsland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Cröffelbach, Duitsland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Joke en Henk

22 Augustus 2017 | Duitsland, Cröffelbach

Begin met jezelf, maar eindig daar niet;
Neem jezelf als vertrekpunt, niet als doel.
Leer jezelf kennen,
maar hou je niet altijd met jezelf bezig.
Martin Buber.

Beste Volgers,

Vandaag vroeg vertrokken naar Croffellbach mooi weer en
prachtige vergezichten en als toetje de geur van vers gemaaid gras waar de boeren heel druk mee zijn voor de wintervoorraad.
Helaas ook stukken waar een storm jongstleden enorme bos schade heeft aangericht. Ook sommige fietspaden waren gesperd door grote takken op het fietspad. Op een gegeven moment konden we zelfs de route niet meer vervolgen gelukkig mochten we via de landerijen van een aardige boer verder en konden we de route weer oppakken.
Avonturen zullen we maar zeggen. In de loop van de ochtend hebben we contact gehad met de fysio praktijk Gouda in verband met de knie van Joke.
We hebben een diagnose gekregen en goede adviezen om de pelgrimage te kunnen voortzetten petje af voor de goede hulp die we kregen. Als beloning
voor de moed van Joke zit ze nu aan een heerlijk regionaal rood wijntje.

Morgen een zware maar niet zo lange route met veel klimmen en klauteren
en kunnen we oefenen voor de Alpen. Het doel is de stad Ellwangen.
Daarna nog een paar etappes en we gaan richting Zwitserland en Oostenrijk.

Morgen geen reisverslag helaas i.v.m. site verbetering.

Donderdag verslag over de genoemde reis van morgen.

Hartelijke groet,

• 22 Augustus 2017 - 19:02

Trudi:

Hallo hier spricht die Trudilein jodeli jodeli

Richting CH voel ik me toch enigszins aangesproken.
    Vandaar mijn jodel. Even een kleine waarschuwing vanwege de CH Milka koeien.
    Geloof me ze zijn niet lila en hebben echt geen chocolade melk. Ik vertel dit om
    teleurstellingen bij jullie te voorkomen.
    Met een diepe buiging volg ik jullie dagelijks en heb grote bewondering . IK BEN FAN!!!
    En...Joke de knie staat symbool voor het soepel mee draaien en buigen in welke situatie dan ook.
    Wees lief voor jezelf en uiteraard voor je knie en bedank haar. En praat rustig met haar(niemand verstaat je daar) en vraag of zij jou naar Rome wilt brengen vanwege je diepe verlangen.
    Lieve Joke en Henk succes en morgen geen bericht heb ik begrepen. dus even wachten op donderdag.
    Welnu lieve kijkbuiskinderen en straks de oogjes lekker toe en morgen weer gezond op.

Kus en omarming

Trudi

• 22 Augustus 2017 - 20:07

Gcarla Hexspoor:

Een mooi citaat van Helen Keller:

Optimisme is het geloof dat leidt tot prestatie.
    Niets kan worden gedaan zonder hoop en vertrouwen!

P.s. Op jullie van toepassing....

• 24 Augustus 2017 - 15:42

Leny Koreman:

Wat een geweldige ervaring maken jullie mee. Leuke foto"s ook van het eten dat zag er goed uit.

Geniet ervan en van elkaar want dat is het belangrijkste voor deze fietstocht.

Dikke kus van Joop en Leny