Dag 2 - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

Door: Joke

15 Augustus 2017 | Nederland, Roermond

Waar je ook heen gaat ga met je hele hart. Confucius.

Bovenstaande tekst heb ik aangepast gebruikt op de GPS. Gewoon volgen en niet twijfelen bij verkeersborden. En ja hoor perfect gelukt, 87 kilometer zonder problemen. Gelukkig maar want het was een 100% water dag. 60% gefietst naast rivieren, kanalen en sloten. 30% Kwam als regen uit de lucht en de rest was warm en vooral dorstig weer. Omdat we gisteren na aankomst echt moe waren en niet meer wilden fietsen besloten we niet meer te gaan eten. Tot onze verrassing waren Ellen en David in Den Bosch en met de auto is het dan toch sneller naar een restaurantje en heel gezellig. Vandaag hebben we dus onderweg super lekker geluncht en konden na aankomst fijn met de benen omhoog. Zo hebben we al aardig wat dingen geleerd onderweg en we zijn pas 2 dagen aan het fietsen. Morgen gaan we de grens over en komen op de Reitsma route.
We proberen dan meer foto's te maken.
Kilometerstand totaal 186. Omdat er naar gevraagd wordt voor de mensen die meer over de route willen weten https://www.reitsmaroutes.nl/rome/route

• 15 Augustus 2017 - 18:43

Conny :

Wat veel 86 km op 1 dag. Hulde

• 15 Augustus 2017 - 18:58

Martin Berrier:

Wel een risico met die eieren. Hebben jullie wel eerst de herkomst ervan gecheckt?

• 15 Augustus 2017 - 19:57

Hans En Joke:

Ontzettend leuk dit verslag. Jammer dat je er zo veel voor moet fietsen.
    Joke en ik hopen dat het vervolg ook goed zal gaan. Wij kunnen jullie vermoedelijk de komende 14 dagen niet meer volgen. Wij gaan ook reizen. We dachten dit eerst ook per fiets te doen. Later hebben we ons bedacht en nu vliegen we naar Curaçao om daar een cruise te maken. In ieder geval voor de komende tijd veel succes toegewenst en jullie halen het wel hoor.
    Groetjes Hans en Joke

• 15 Augustus 2017 - 19:58

Jeannet (van Daan):

God Joke, dat je na een lange dag fietsen nog de puf hebt om met je benen omhoog te gaan. Petje af hoor meid !

• 16 Augustus 2017 - 07:12

Marguerite:

Leuk, jullie berichten telezen zeg.

• 16 Augustus 2017 - 09:39

Leuk om al die berichten te lezen en waar jullie zich bevinden.

"Na regen komt zonneschijn" Zet´m op.

• 17 Augustus 2017 - 11:53

Joke Steenbergen:

Geweldig zoveel kilometer op één dag. Hebben afgelopen zondag 50 km. gefietst en de b(billetjes) en b (benen) moesten 2 dagen bijkomen. En nu de grens over voor ik hoop beter weer. In Nederland is het prut, veel regen. Veel succes op jullie verdere reis Ton en Joke

Verslag uit: Nederland, Roermond