1e dag - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Joke en Henk Rikkengaa - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Joke en Henk

14 Augustus 2017 | Nederland, Schijndel

Ook een duizend mijl lange reis begint met een stap. Lap Tse.

Beste Volgers,

Vanmorgen 14 augustus eindelijk vertrokken nadat we zaterdagavond in de H.H Paulus en Petrus kerk te Reeuwijk de Pelgrimszegen hadden ontvangen van Pastoor van Klaveren.
Tot onze grote verrassing waren Esher en Michael en onze lieve vrienden Ted en Henk uit Zoetermeer aanwezig om ons uit te zwaaien.
Vertrokken rond 07.20 uur richting Schoonhoven waar we met de pont zijn over gestoken en op pad gegaan richting Gorichem waar we met het iets kleinere pontje zijn gaan varen richting Woudrichem. Daar de G.P.S. aangezet
welke ons een beetje in de steek liet waardoor we steeds moesten kiezen tussen de G.P.S. en de ANWB borden met het gevolg dat we veel kilometers meer hebben gemaakt dan bedoeld ongeveer 15 kilometer.
Zodoende was onze eindstand in Schijndel waar we nu overnachten niet zoals gepland 84 km maar 99 km op de teller.
Hadden we maar een vak moeten leren.
Voorzover onze eerste dag,

Hartelijke groet,

• 14 Augustus 2017 - 18:21

Martin Berrier:

Ach, alle begin is moeilijk en afdoende leert men. Bijna 100 km voor de eerste dag is zeker een mooi begin. Succes en stel de GPS goed in.

• 14 Augustus 2017 - 18:30

Emo:

Hoi wat goed de eerste dag al meer km
    Succes de komende weken
    Ik ga jullie volgen

• 14 Augustus 2017 - 18:34

Peter En Tineke De Graaf:

Ach, wat is 15 km op de totale afstand?!!E n het was vast geen straf om met dit mooie weer te fietsen door ons mooie landje! Maar petje af, want 99 km op een dag doen wij jullie niet na!!

• 14 Augustus 2017 - 18:57

Lia Lourenco:

hoop dat jullie mooi weer blijven houden en een goede reis veel succes (probeer volgend jaar Portugal is misschien wel leuk hebben de caminhos de santiago) hoop morgen weer van jullie te horen goede reis kijk uit en liefs lia

• 14 Augustus 2017 - 19:07

Jan En Wilma Morren:

Super weer om te beginnen,hopelijk blijft het zo. Succes en vooral veel plezier toegewenst

• 14 Augustus 2017 - 19:07

Jan En Wilma Morren:

• 14 Augustus 2017 - 19:18

Carla En John:

Idd. mooi weer om de reis te beginnen, 99 km een flinke afstand. Hopelijk geen zadelpijn, nu
    heerlijk uitrusten jullie hebben nog een flinke reis voor de boeg, succes verder, liefs uit Gouda.

• 14 Augustus 2017 - 19:25

Ted En Henk:

Een mooi begin van 'n prachtige fietstocht onder 'n stralend zonnetje...!
    Ach wat wil 'n mens nog meer. Veel succes de komende weken en hou het veilig!
    Henk, die lessen 'kaart en kompas' komen nu van pas! Had je dat ooit bedacht?

• 14 Augustus 2017 - 19:56

Gerda Ferrero:

Wens jullie veel plezier en geniet van alle dingen die je tegenkomt.
    Succes tot een volgende keer.

Groet: Gerda

• 14 Augustus 2017 - 20:13

Hans Carlier:

Nou de eerste tegenslag toch maar mooi overwonnen. Knap hoor